Leave Your Message
*Name Cannot be empty!
* Enter product details such as size, color,materials etc. and other specific requirements to receive an accurate quote. Cannot be empty
Categorie di nutizie
Notizie presentate

Preparazione da fà per u prusperu Festival di Primavera in Cina

2024-03-11 16:12:18

U 23esimu ghjornu di La Yue in u nordu di a Cina è u 24esimu ghjornu di u mese in u sudu di a Cina sò u Festival Xiao Nian in u calendariu lunare cinese. Xiao Nian hè ancu chjamatu "Little (Chinese) New Year", simbulizendu l'iniziu di u Festival di Primavera.

In questu ghjornu, a ghjente di solitu faci a pulizia di a casa. Hè dettu chì a maiò parte di i dii tornanu in u celu per dichjarà u so travagliu in l'annu cunclusu, cusì a ghjente pò fà a pulizia senza disturbà o offensà.

nutizie-3-2h4g
nutizie-3-3f7e

U 26esimu ghjornu di La Yue, assai famiglie manghjanu tipicamenti carne di porcu è coccia a carne. L'altri famiglii, chì ùn allevanu porchi, vanu à a fiera lucali per un pezzu di carne. In a sucietà agraria in u passatu, a ghjente ùn hà micca l'uppurtunità di gode di carne, salvu per u Festival di Primavera. A carne rapprisenta ancu a festa più grande in tuttu l'annu.

U 27 ghjornu di La Yue, nantu à a lavanderia, bagnu o piglià una bona doccia. Queste attività simbulizeghjanu per lavà tutte e mala furtuna è e malatie potenziale in u prossimu annu novu cinese.

nutizie-3-4f0x
nutizie-3-5atj

U 28 ghjornu di La Yue, hè una tradizione di preparà in anticipu tutti l'alimenti di base per a famiglia sana per manghjà durante a prima settimana di Zheng Yue (u primu mese di l'annu lunar). Di solitu, l'alimentu di base hè fattu di farina perchè hè faciule d'almacenà. L'attività principia da u 28 è pò durà unu o dui ghjorni.

U 29esimu ghjornu di La Yue, a ghjente in a maiò parte di e zone si alzanu prestu per spazzà e tombe per i so antenati è brusgiate incensu è carta di joss in memoria di elli. Questu hè ancu un riflessu di u valore tradiziunale "Xiao", o pietà filiale, in Cina.

nutizie-3-6fcq
nutizie-3-7skh

Infine, hè a vigilia di u Festival di Primavera. Stu ghjornu hè cunsideratu cum'è u ghjornu più impurtante per a riunione di famiglia in tuttu l'annu. I zitelli chì travaglianu o studianu fora di a cità nativa, tornanu in casa per celebrà a festa cù a so famiglia.

Tutta a famiglia gode di una grande festa di notte mentre vede a gala di u Festival di Primavera. Stavanu tardi è aspettanu à sonà l'annu novu. Un alimentu da manghjà hè i dumplings. L'anziani dà à i zitelli pacchetti rossi, o buste rossi, cù soldi in elli.

Abbracciandu u primu ghjornu di l'annu novu, a ghjente visita a casa di l'amichi è i parenti è si saluta l'annu novu. Usanu parolle auspicious per pricà per a bona furtuna in l'annu novu.

nutizie-3-8ul6